Huisregels

Wanneer u een afspraak heeft met één van de fysiotherapeuten, neemt u plaats in de wachtruimte. U wordt door uw fysiotherapeut zelf opgehaald.

Mocht u langer dan 10 minuten zitten te wachten, meldt u dan bij de receptie. Wij verzoeken u op tijd te komen voor uw afspraak.

Indien u verhinderd bent voor uw afspraak, dient u zich minstens 24 uur van te voren af te melden, bij voorkeur per telefoon (na kantoortijden kunt de voicemail inspreken), per email of via onze WhatsApp dienst. Een niet afgezegde afspraak zal in rekening worden gebracht (100% van het tarief zoals vermeld in de tarievenlijst op de website).

Wij hebben geen wachtlijst. Ons streven is binnen 24 uur te behandelen.

U dient bij de eerste afspraak, of anders zo snel mogelijk daarna, een legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) mee te nemen, zodat wij uw Burgerservicenummer (BSN) kunnen noteren.

Wij stellen het zeer op prijs als u gewassen/hygiënisch op uw afspraak komt.

Bij elke behandeling verzoeken wij u een handdoek mee te willen nemen. Indien u in de fitnessruimte traint, verzoeken wij u sportschoenen te dragen met schone zolen.

De praktijk is niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van uw persoonlijke eigendommen. Neem daarom altijd uw eigendommen mee naar de behandelkamer of in leg dit in de kluis. Indien u moedwillig iets van onze praktijk vernielt, zullen de kosten voor reparatie, vervanging of reiniging op u worden verhaald.

Onze praktijk is een openbare ruimte, roken is dan ook niet toegestaan.

Betalingsvoorwaarden:
Wij hebben met alle zorgverzekeraars een contract. Wij declareren rechtstreeks aan deze zorgverzekeraars. De praktijk hanteert de officiële betalingsvoorwaarden van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). De betalingstermijn bedraagt 1 maand na declaratiedatum.